10 کاری که پیش از سفارش طراحی سایت باید انجام دهید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طراحی سایت چه برای معرفی محصولات یک شرکت باشد ، چه یک فروشگاه آنلاین و چه حتی یک سایت شخصی ساده، می تواند به فرایندی چالش برانگیز و حتی طاقت فرسا تبدیل شود.یکی از عواملی که معمولا به طراحی یک سایت ناموفق و نامناسب ختم می شود ، عدم آشنایی با کارهایی است که باید قبل شروع طراحی سایت از طرف شما انجام شود. شما به عنوان متقاضی طراحی وب سایت باید اطلاعات کافی از خواسته های خود داشته باشید و کارهایی را قبل از تماس با شرکت طراح به انجام برسانید. در این صورت احتمال اینکه وب سایت طراحی شده برای اهداف شما کارآمد و مفید باشد بسیار بیشتر می گردد.

 

1- بررسی کنید چه نوع وب سایتی می خواهید

در مرحله اول بررسی کنید میخواهید چه نوع وب سایتی برای شما طراحی شود.وب سایت های مختلف دارای امکانات متفاوتی هستند و همین موضوع روی قیمت نهایی طراحی سایت و همچنین کارایی سایت اثرگذار است. معمولا وب سایت ها به چند نوع مختلف تقسیم بندی می شود.

وب سایت های شرکتی 

وب سایت های فروشگاهی

وب سایت های تخصصی 

2- در مورد مشتریان هدف خود کمی تحقیق به عمل آورید

مرحله بعدی که قبل از طراحی سایت باید انجام دهید تحقیق و آگاهی در مورد مشتریان هدف است.منظور این است که بدانید از طریق طراحی سایت می خواهید چه کسانی با مجموعه و فعالیت های شما آشنا شوند یا محصولات شما مناسب کدام دسته از افراد جامعه است.دسته های مختلفی را می توان برای مشتریان هدف طراحی سایت ذکر کرد از جمله :

✅         نوجوانان و جوانان

✅         ماداران و پدران

✅         زنان

✅         مردان

✅         سالمندان

✅         دانش آموزان یا دانشجویان

✅         مدیران و صاحبان کسب و کار

✅         عموم افراد جامعه

 

3- بررسی کنید چه امکاناتی در سایت خود نیاز دارید

قبل از اقدام به طراحی سایت ، تحقیق کنید چه امکاناتی هم اهداف و نیازهای شما و هم اهداف و نیازهای مشتریان و بازدیدکنندگان سایت شما را برآورده می کند.اگر احساس می کنید نیاز به ویژگی یا امکان خاصی دارید بدون نگرانی با شرکت طراحی سایت مورد نظر خود در میان بگذارید و از آنان مشورت بگیرید.

گاهی اوقات یک ویژگی بدون استفاده در سایت می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند و گاهی نیز عدم توجه به یک امکان و قابلیت خاص باعث می شود مشتریان زیادی را از دست بدهید.

 

4- میزان بودجه خود را مشخص کنید

تعیین بودجه برای طراحی سایت به شما کمک می کند تا سریع تر به نتیجه برسید.اگر بودجه ای که برای طراحی وب سایت در نظر میگیرید کمتر از 2.000.000 تومان باشد ، احتمالا قادر نخواهید بود یک وب سایت حرفه ای و اختصاصی طراحی کنید.در این مواقع بهتر است سراغ وب سایت های CMS آماده یا قالب آماده مانند وردپرس و جوملا و ... بروید که البته باید بدانید مشکلات زیادی به همراه خود دارند. برای یک وب سایت شرکتی اختصاصی احتمالا چند میلیون تومان دیگر باید به مبلغ  بودجه بالا اضافه کنید. وب سایت های فروشگاه و تخصصی نیز هرکدام با توجه به امکانات و میزان گستردگی پروژه مبالغ مخصوص به خود دارند. 

 

طراحی سایت به عنوان یکی از اولین قدمهای ورود به فضای اینترنت شناخته می شود. در صورتی که قدم اول را به درستی بردارید ، مراحل و قدمهای بعدی برایتان بسیار راحت تر می شود.سایتی که طراحی می کنید در حقیقت دفتر مرکزی شما در دنیای اینترنت به حساب می آید. بنابراین توجه به ویژگی های پایه ای آن بسیار با اهمیت خواهد بود.





:: برچسب‌ها: طراحی_سایت , سایت , وب_سایت , وب , طراحی , ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : چهار شنبه 16 آذر 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی